my life.just for me

2011年2月19日星期六

愚蠢

真的有够笨。。
真的有够天真。
想象力,可以说没人比我强吧?!!
我最近都在想些什么?
我最近为什么会这样。。???

回头会更想紧紧的抱着你。。* *


我非常讨厌。。他。。为什么要将子对待
M...请求M放过他。。!!!
很过分的行为。。
我可以了解M有多痛。。。


很快的,3月即将来临。。。
什么时候,才得空去听undang ,,先??
昨天,misa ,去买sj .的门票。-。-
他很有耐心排队hor....
也很舍得。hor...-.-
最近都很感触。
觉得,(真心),请不要乱交给任何人。
你不知道下一秒,他,或,她,是否会背叛你


sorry i was falling in love with you ..
i'm sorry that it came true
But sorry doesn't turn back time
For all that i have done to you .....
~
I wish that i can make it right .so sorry that i love u ,sorry that i need you,,,
sorry that i held you tight,
im so sorry making your lo ve me and say good bye...
for being the one that taught you how to cry ...
It wan love .....and it poassed us by ...
for given u everthing that u dreamed...
for taking it back when i fled the scenesorry love for wasting your time ...

没有评论:

发表评论

<加油〉<赞〉